Archive

Jaka jest najlepsza dieta dla chorych na cukrzycę? Ekspert Waży

Jaka jest najlepsza dieta dla chorych na cukrzycę? Ekspert WażyCukrzyca szybko staje się globalnym problemem opieki zdrowotnej, w tym częstość występowania tej choroby wśród dorosłych wzrasta z 4,7 proc. w 1980 roku do 8,5% w 2014 roku. W USA cyfry jeszcze bardziej zdumiewające – 1 z 11 amerykanów ma cukrzycę, a prawie połowa dzieci i dorosłych narażone na ryzyko. Jednym z najlepszych sposobów, aby zmniejszyć ryzyko lub kierować objawy-zdrowe odżywianie, a w grupach cukrzycy (typ 1) i cukrzycy (typ 2) w aplikacji Fitbit członkowie wspólnoty dzielą się obsługą i promocją. Jeden z największych pytań, które są teraz dyskutują “” jaka dieta jest najlepsza dla cukrzycy?”Zdrowe odżywianie w cukrzycy-to zdrowe jedzenie dla wszystkich – mówi Sasha Уэлмен, dyrektor ds. żywienia Amerykańskich cukrzyc skojarzeniowych. “Ale nigdy nie polecamy jeden konkretny plan, bo najlepsza dieta dla ciebie jest tak osobista, od rodziny do swoich finansów.”

Normalne zdrowe odżywianie rada pozostaje w mocy. (Wskazówka: jedz więcej warzyw! Unikaj przetworzonych produktów!) Ale z cukrzycą, należy mieć na myśli coś więcej. Priorytetem jest kontrolować poziom caneuhearme.eu glukozy we krwi, a jeśli masz cukrzycę typu 2, lekarz może zalecić ci zainstalować długoterminowy cel, aby schudnąć. Aby to zrobić zarówno, musisz zrozumieć carbs i kalorii, i zacząć synchronizować swoje jedzenie i przekąski równomiernie w ciągu dnia. Oto trzy różne podejścia.

Metoda Płyty

“Zacznij od swojego talerza” – mówi Уэльмен. “To jest bardzo prosty element wizualny, i pierwsze i najlepsze jest to, że każdy może zrobić, to jeść więcej warzyw.”Metoda wymaga wypełniać połowę swojej płyty z non-крахмалистыми warzywami, po 1/4 z chudzi proteiną i 1/4 z zdrowymi carbs. Ten pomysł może wydawać się znajoma, ale jest jedna kluczowa różnica, gdy masz cukrzycę. Należy rozważyć Owoc i nabiał inaczej, ponieważ przyczyniają się niektóre carbs, even if będą dobrymi carbs.

Liczenie WęglowodanówLiczenie Węglowodanów

“Liczenie węglowodanów może być bardzo zaawansowany, ale ważne jest to, że można rozwijać świadomość tego, ile węglowodanów jesz” – wyjaśnia Уэльмен. Ona zaleca, aby prowadzić dziennik żywności na co najmniej kilka dni, aby zobaczyć how many g carbs, które są bezpłatne na szybkich i заедках. (Zaloguj się na swoje deski rozdzielczej Fitbit Online, kliknij na ikonę widelca i noża, kliknij “więcej” i przewiń w dół, aby zobaczyć więcej informacji. Celem jest, aby pozostać poniżej określonej liczby i pozostać konsekwentnym w ciągu dnia. “Ale oficjalne zalecenia o tym, jak powinno być to liczba, nie, bo ja tak indywidualnie” – mówi Ульмен. “Tak poczuć na swojej linii końcowej, porównać go do swoich poziomy cukru we krwi, i omówić z zarejestrowanym dietetykiem lub lekarzem.”

dieta Dashdieta Dash

Dieta kreski konsekwentnie zalicza się jako jeden z samo Wys polecać diety dla ludzi z cukrzycami. DASH był początkowo zaprojektowany, aby pomóc kontrolować wysokie ciśnienie krwi. Ale, jak wyjaśnia Уэльмен, cukrzyca i choroby sercowo-naczyniowe są połączone problemami, dlatego zdrowa dla serca dieta w pobliżu cukrzycy. “Dieta DASH ma wiele innych badań, i to jest jedna i ta sama podstawowa przesłanka, popychając dużo świeżych warzyw” – potwierdza Уэльмен. Jedno na marginesie że dieta kreski również ma surowe zasady dla sodu, który może lub nie może się martwić na razie. “Jeśli masz wysokie ciśnienie, koniecznie trzeba śledzić sodu. Ale jeśli są narażone na ryzyko cukrzycy, najpierw skup się na węglowodanach i kaloriach.”

To nie jedyne opcje, które mogą pomóc obniżyć ryzyko i zarządzać swoimi objawami cukrzycy. Od diety śródziemnomorskiej do bardziej roślinnego zasilania, istnieje wiele zdrowych plany posiłków, które mogą pomóc ci cieszyć się zbilansowanej diety. Po prostu nie rób crash-dietę lub nie wolno wyciąć wszystkie węglowodany ze swojego życia. Nie chcesz ryzykować, wysyłając cukier we krwi na roller coaster, lub denerwować i się poddać. “Radykalnych zmian nie będzie” – mówi Уэльмен. “I zdrowe odżywianie nie musi być tak trudne, kosztowne lub restrykcyjne. Spójrz na produkty, które lubisz jeść teraz i zacząć robić małe i trwałe zmiany.”Jeśli masz miskę płatków i mleka codziennie rano, ewentualnie możesz spróbować jajka i warzywa na śniadanie. Jeśli masz kanapki na obiad na dwie kromki chleba, zmień go na małą цельнозерновую bułkę. Jak tylko zaczniesz śledzić, istnieje wiele prostych ustawień, aby zmniejszyć ilość węglowodanów i kalorii. “Ponadto, aktywność ogromna,” Uelmen dodaje. “Każdy kawałek, który poruszasz, będzie spalać glukozę. Więc upewnij się, że masz te kroki, i wstać i pójść na spacer po obiedzie, zamiast siedzieć na kanapie.”